Klára Mikšovská
Diplomová práce
Image OSA
Image of the Society for the Protection of the Rights of Music Authors and Publishers
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapování prvků tvořících a ovlivňujících image Ochranného svazu autorského pro práva k dílům hudebním, o. s. (OSA). Na základě studie odborné literatury jsou identifikovány základní stavební kameny firemní identity, které představují výchozí bod pro vytváření firemní image a které jsou dále detailně analyzovány. Ačkoli OSA (především díky svému monopolnímu postavení) nepředstavuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the basic elements that affect the image of the Society for the Protection of the Rights of Music Authors and Publishers (in Czech OSA). Based on a study of professional literature it identifies the basic segments of corporate identity, which represent the starting point for building the organization's image and which is further analyzed in detail. Although OSA …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35065
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2013
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35065
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Ochranný svaz autorský: dobrý sluha, nebo zlý pán?
Lukáš Baumann -
OSA - Ochranný svaz autorský pro práva k dílům hudebním, historie, současnost a kontrolní činnost ve srovnání s veřejnoprávní Českou televizí
Ladislav Lukáš -
Ochranný svaz autorský a jeho dopad na spotřebitele
Filip Hrnčíř -
Ochranný svaz autorský pro práva k dílům hudebním a ekonomické, právní a morální aspekty jeho činnosti
Ondřej Tyleček -
OCHRANNÝ SVAZ AUTORSKÝ PRO PRÁVA K DÍLŮM HUDEBNÍM, O.S. s podtitulem: POCTIVÝ STRÁŽCE VLASTNICKÝCH PRÁV NEBO JEN LEGITIMNÍ MONOPOL NA VYBÍRÁNÍ PENĚZ?
Hana Beránková -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská