Inovatívne riadenie a marketing služieb strediska cestovného ruchu – Bc. Katarína Piatková
Bc. Katarína Piatková
Diplomová práce
Inovatívne riadenie a marketing služieb strediska cestovného ruchu
Innovative management and marketing services tourism center
Abstract:
The thesis is focused on exploring issues of marketing, service and innovative management in tourist centers. In recent years, innovations have become an essential part of life. Any company whose goal is to keep the market and profit must use marketing tools and innovative management. The work consists of three theoretical chapters that using literature and two supporting analytical chapters. The first …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na skúmanie problematiky marketingu, služieb a inovatívneho riadenia v stredisku cestovného ruchu. Za posledné roky sa inovácie stali nevyhnutnou súčasťou životného štýlu. Každá firma, ktorej cieľom je udržanie sa na trhu a dosahovanie zisku musí využívať marketingové nástroje a inovatívne riadenie. Práca pozostáva z troch teoretických kapitol s použitím uvedenej literatúry …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/aff39/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Inovatívny manažment v rozvoji finančnej spoločnosti
Peter Kešelák -
Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Kaan Keskin -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Inovativní marketing subjektu cestovního ruchu
Karolína Zirmová -
Inovativní marketing ve vybrané turistické oblasti
David Bělohlávek -
Marketing in Public Space
Kateryna Skutaru -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketing služieb vo vybranom podniku v podmienkach Slovenskej republiky
Monika Nosáľová