Potenciál webu 2.0 z hlediska komerční komunikace – Radim Švehla
Radim Švehla
Master's thesis
Potenciál webu 2.0 z hlediska komerční komunikace
Potential of web 2.0 for commercial communication
Abstract:
V této práci se zabývám potenciálem webu 2.0 pro komerční komunikace. Služby webu 2.0 učinily internet mnohem zábavnějším. I proto se na celém světě stále zvyšuje počet jeho uživatelů. Zároveň stoupá i průměrná denní doba strávená online. U televize, tisku a rozhlasu je tento trend spíše opačný. To představuje velký problém pro marketéry firem, kteří se dosud spoléhali z převážné většiny na komerční …moreAbstract:
The aim of my thesis is to analyse the potential of web 2.0 for commercial communication. Internet became due to web 2.0 services more fun. The number of internet users increases. People spend still longer time online to the prejudice of watching TV, reading papers or listening to the radio. This could be a problem for marketers who have relied on traditional mass media communiaction. In my thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14372
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Milan Postler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14372
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Marketingové a komerční komunikace CK Čedok.
Eva Loucká -
Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci
Karin Lučanová -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Efektivnost komerční komunikace
Jana Dobřichovská