Ekaterina Serkova
Bachelor's thesis
Marketing design hotelů
Design hotels marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována marketingovému mixu a webovým stránkám hotelů Josef a Buddha-Bar Hotel. Cíly této bakalářské práce jsou zkoumání webových stránek design hotelů Josef a Buddha-Bar Hotel a jejich propagace na internetu, prozkoumat jejich marketingovou činnost. Jaký je vztah mezi designem a spokojenosti zákazníka konkrétního hotelu. Jak internet a masová média přispívají k propagaci …moreAbstract:
This Bachelor's thesis is devoted towards marketing mix and websites of Josef Hotel and Buddha-Bar Hotel. The objectives of this work are how the hotel designing makes the hotel to put into a particular segment. What is the relation between the Desigining and customer satisfaction of a particular hotel. How the internet and mass media help to promote designing of the hotel to reach right customer. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11170/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketingová koncepce sportovního a rekreačního areálu Bret
Lukáš Doležal -
Koncepce armády České republiky v národním a mezinárodním měřítku
Petr Kotásek -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Dominika Plháková -
Podnikatelské koncepce a přístup k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s.
Vendula Vávrová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Monika Lipková -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Petr Hložek -
Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ
Helena Šenkeříková