Využití humoru a vtipu v oblasti MK – Bc. Josef KOLÁŘ
Bc. Josef KOLÁŘ
Diplomová práce
Využití humoru a vtipu v oblasti MK
Using Humor and Wit in Marketing Communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou a zkoumáním humorné tištěné reklamy propagující automobily. Teoretická část práce vychází ze studia odborné literatury z oblasti reklamy, historie reklamy, psychologie humoru a marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje vnímání a postoje humorné tištěné reklamy českou veřejností a projektová část přináší manuál pro tvorbu humorné reklamy.Abstract:
This graduation thesis deals with analyzis and exploration of humorous print ads of cars. The theoretical part is based on the study of literature in the field of advertising, history of advertising, humour, psychology and marketing research. The practical part analyzes the perceptions and attidudes of humorous print ads by Czech public. The project part provides manual for creation of humorous ads …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zveřejnit od: 19. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘ, Josef. Využití humoru a vtipu v oblasti MK. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.
Petra Cápíková -
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)
Veronika PUKÁČOVÁ -
Humor a vtip v reklamě
Aneta Hipčová -
1. Teoretická část: Humor v současné fotografii 2. Praktická část:reprezentativní publikace: Výchovný tutorial volný výstavní soubor: Výchovný tutorial
Vendula Knopová -
Humor a vtip v reklamě
Iva Krůtová