Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru brýlí – Daniela KUBÁŇOVÁ
Daniela KUBÁŇOVÁ
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru brýlí
Factors influencing the decision making process of customers when choosing a pair of glasses
Abstract:
Téma bakalářské práce odpovídá názvu práce Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru brýlí. Cílem teoretické části je vytvoření teoretické podkladu pro problematiku nákupního rozhodovacího procesu. Předmětem praktické části bylo dotazníkové šetření týkající se nákupního procesu při koupi brýlí, konkrétně zjištění vah důležitosti vybraných faktorů a charakteristik produktu …moreAbstract:
Theme of this bachelor thesis serves the purpose of the thesis title Factors influencing the decision making process of customers when choosing a pair of glasses. Goal of theoretical part is creating theoretical basics for problematic of decision making process. In practical part was survey concerning decision making process of buying glasses, particularly finding weigh of importance of choosed factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Čechurová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÁŇOVÁ, Daniela. \textit{Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru brýlí}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/3ovieg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUBÁŇOVÁ, Daniela. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru brýlí. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
Jakub CHLEBORÁD