Analýza golfového trhu a jeho specifika – Ing. Romana Bačíková
Ing. Romana Bačíková
Bakalářská práce
Analýza golfového trhu a jeho specifika
Analysis of the Golf Market and Specification
Anotace:
Analýza problémů golfového trhu v ČR s návrhem řešení k nárůstu počtu golfových hráčů a využití golfových areálů jako destinací cestovního ruchu a turismu. Navrhnutá strategie vede k rychlejší návratnosti investic. Osobně získané marketingové zkušenosti a inovační vizi uplatňuji v této práci.Abstract:
Problem analysis of the golf market in the Czech Republic, including a suggested solution for the increase of the number of golf players and utilization of golf areas as tourist destinations. The suggested strategy leads to a faster investment return. In this thesis I apply my personal marketing experience and innovation vision.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/p32h4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedoucí: Doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Analýza příležitostí na trhu cestovního ruchu v Indonésii se zaměřením na golfové zájezdy
Laura FELCMANOVÁ -
Konkurenční pozice podniku na trhu
Lucie Strnádková -
Analýza faktorů prosperity, zhodnocení stávajících inovací na trhu a návrh inovace nové na příkladu golfového podnikání
Jana Krafková -
Průzkum trhu golfových balíčků a zvýhodněného green fee v České republice
Pavel Haberzettl -
Analýza golfového prostředí pro destinaci cestovního ruchu
Romana Bačíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková