Samostatné třídy pro nadané žáky: přednost nebo nevýhoda? – Monika TKÁČOVÁ
Monika TKÁČOVÁ
Bakalářská práce
Samostatné třídy pro nadané žáky: přednost nebo nevýhoda?
Separately class for talent pupils: advantage or disadvantage?
Anotace:
Cílem teoretické části bakalářské práce je přiblížit problematiku nadání, nadaných dětí a možnosti jejich vzdělávání. Teoretická část má tři kapitoly, které se zabývají nadáním obecně, nadaným dítětem a možnostmi vzdělávání nadaných žáků. V praktické části jsem se zaměřila na výhody a nevýhody vzdělávání nadaných žáků ve speciální škole pro ně určené.Abstract:
The theoretical part of the thesis is to describe giftedness, gifted children and the possibilities for the education of these children. The theoretical part has three chapters, which deal with gift itselves, a gifted child and the possibilities for the education of gifted students. In the practical part, I focused on the advantages and disadvantages of education for gifted pupils in special schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2011
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TKÁČOVÁ, Monika. Samostatné třídy pro nadané žáky: přednost nebo nevýhoda?. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová -
Vhodné postupy vzdělávání nadaných žáků na základní škole a nižším stupni gymnázia
Anna Svobodová -
Podpora nadaných žáků při vzdělávání
Gabriela Záveská -
Vzdělávání nadaných žáků víceletých gymnázií pohledem rodičů
Barbora Etzlerová -
Analýza geomorfologických poměrů Rejvízské hornatiny a její využití pro vzdělávání v rámci moderních metod výuky fyzické geografie se zaměřením na vzdělávání nadaných a podporu talentu
Pavel RUŠAR -
Inkluzivní vzdělávání nadaných žáků
Lenka VÍTKOVÁ -
Vzdělávání nadaného žáka
Lucie Havlíčková -
Mimořádné nadání a inteligence u dětí předškolního a mladšího školního věku
Marcela Dvořáková