Monika TKÁČOVÁ

Bakalářská práce

Samostatné třídy pro nadané žáky: přednost nebo nevýhoda?

Separately class for talent pupils: advantage or disadvantage?
Anotace:
Cílem teoretické části bakalářské práce je přiblížit problematiku nadání, nadaných dětí a možnosti jejich vzdělávání. Teoretická část má tři kapitoly, které se zabývají nadáním obecně, nadaným dítětem a možnostmi vzdělávání nadaných žáků. V praktické části jsem se zaměřila na výhody a nevýhody vzdělávání nadaných žáků ve speciální škole pro ně určené.
Abstract:
The theoretical part of the thesis is to describe giftedness, gifted children and the possibilities for the education of these children. The theoretical part has three chapters, which deal with gift itselves, a gifted child and the possibilities for the education of gifted students. In the practical part, I focused on the advantages and disadvantages of education for gifted pupils in special schools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 5. 2011
  • Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TKÁČOVÁ, Monika. Samostatné třídy pro nadané žáky: přednost nebo nevýhoda?. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta