Samostatné třídy pro nadané žáky: přednost nebo nevýhoda? – Monika TKÁČOVÁ
Monika TKÁČOVÁ
Bachelor's thesis
Samostatné třídy pro nadané žáky: přednost nebo nevýhoda?
Separately class for talent pupils: advantage or disadvantage?
Abstract:
Cílem teoretické části bakalářské práce je přiblížit problematiku nadání, nadaných dětí a možnosti jejich vzdělávání. Teoretická část má tři kapitoly, které se zabývají nadáním obecně, nadaným dítětem a možnostmi vzdělávání nadaných žáků. V praktické části jsem se zaměřila na výhody a nevýhody vzdělávání nadaných žáků ve speciální škole pro ně určené.Abstract:
The theoretical part of the thesis is to describe giftedness, gifted children and the possibilities for the education of these children. The theoretical part has three chapters, which deal with gift itselves, a gifted child and the possibilities for the education of gifted students. In the practical part, I focused on the advantages and disadvantages of education for gifted pupils in special schools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Accessible from:: 8. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2011
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TKÁČOVÁ, Monika. Samostatné třídy pro nadané žáky: přednost nebo nevýhoda?. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová -
Vhodné postupy vzdělávání nadaných žáků na základní škole a nižším stupni gymnázia
Anna Svobodová -
Podpora nadaných žáků při vzdělávání
Gabriela Záveská -
Vzdělávání nadaných žáků víceletých gymnázií pohledem rodičů
Barbora Etzlerová -
Analýza geomorfologických poměrů Rejvízské hornatiny a její využití pro vzdělávání v rámci moderních metod výuky fyzické geografie se zaměřením na vzdělávání nadaných a podporu talentu
Pavel RUŠAR -
Inkluzivní vzdělávání nadaných žáků
Lenka VÍTKOVÁ -
Vzdělávání nadaného žáka
Lucie Havlíčková -
Mimořádné nadání a inteligence u dětí předškolního a mladšího školního věku
Marcela Dvořáková