Společenská odpovědnost firmy – Bc. Martina Coňková, DiS.
Bc. Martina Coňková, DiS.
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firmy
Corporate Social Responsibility
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat pojem společensky odpovědného podnikání. Teoretická část této práce zkoumá pojem z historického i současného pohledu a řeší názory různých autorů. Další kapitola se podrobně věnuje třem pilířům společenské odpovědnosti a vysvětluje výhody a nevýhody této koncepce a zhodnocuje současný stav CSR v Evropské unii a ČR. V praktické části je popsána současná situace …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the concept of Corporate social responsibility. The theoretical part of this thesis examines the concept of historical and present perspective and addresses the views of different authors. Next chapter closely examines the three pillars of social responsibility and explains the advantages and disadvantages of this approach and assesses the current situation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ewnpa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost a rodinné firmy
Sabina Trčálková -
Společenská odpovědnost ve vztahu k výkonnosti firmy
Kristýna Víchová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Společenská odpovědnost firmy Letiště Praha, a. s. a její význam v současné společnosti
Vladana Pacovská -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Petko -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Roman Fara -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Rohová