Bc. Zuzana Kucharovicová

Diplomová práce

Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania

Role eWOM v procesu nákupního rozhodování
Anotace:
Internet umožňuje zákazníkům sdílet své zkušenosti či názory na produkty a služby s množstvím dalších zákazníků, nebo jinak řečeno, zapojovat se do elektronické WOM komunikace. Tato práce se skládá ze dvou hlavních částí. První se soustřeďuje na hlavní charakteristiky e-WOM chování českých spotřebitelů a jejich motivy k přijímání a tvorbě e-WOM. Za tímto účelem je provedeno dotazníkové šetření (n …více
Abstract:
The Internet allows customers to share their experiences with, and opinions on, goods and services with other customers, that is, to engage in e-WOM communication. This paper consists of two major sections. The aim of the first one is to define the main e-WOM behaviour characteristics of Czech consumers and their motivations for transmission and exposure e-WOM behaviour. For this purpose, a questionnaire …více
Abstract:
Internet umožňuje zákazníkom zdieľať svoje skúsenosti či názory na produkty a služby s množstvom ďalších zákazníkov, alebo inak povedané, zapájať sa do elektronickej WOM komunikácie. Táto práca pozostáva z dvoch hlavných častí. Prvá sa sústreďuje na hlavné charakteristiky e-WOM správania českých spotrebiteľov a ich motívy k prijímaniu a tvorbe e-WOM. Za týmto účelom je vykonané dotazníkové šetrenie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta