Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania – Bc. Zuzana Kucharovicová
Bc. Zuzana Kucharovicová
Diplomová práce
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
Role eWOM v procesu nákupního rozhodování
Anotace:
Internet umožňuje zákazníkům sdílet své zkušenosti či názory na produkty a služby s množstvím dalších zákazníků, nebo jinak řečeno, zapojovat se do elektronické WOM komunikace. Tato práce se skládá ze dvou hlavních částí. První se soustřeďuje na hlavní charakteristiky e-WOM chování českých spotřebitelů a jejich motivy k přijímání a tvorbě e-WOM. Za tímto účelem je provedeno dotazníkové šetření (n …víceAbstract:
The Internet allows customers to share their experiences with, and opinions on, goods and services with other customers, that is, to engage in e-WOM communication. This paper consists of two major sections. The aim of the first one is to define the main e-WOM behaviour characteristics of Czech consumers and their motivations for transmission and exposure e-WOM behaviour. For this purpose, a questionnaire …víceAbstract:
Internet umožňuje zákazníkom zdieľať svoje skúsenosti či názory na produkty a služby s množstvom ďalších zákazníkov, alebo inak povedané, zapájať sa do elektronickej WOM komunikácie. Táto práca pozostáva z dvoch hlavných častí. Prvá sa sústreďuje na hlavné charakteristiky e-WOM správania českých spotrebiteľov a ich motívy k prijímaniu a tvorbe e-WOM. Za týmto účelom je vykonané dotazníkové šetrenie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Pozornost spotřebitele při rozhodování na webech poskytovatelů operativních leasingů
Lucie Jurášová -
Osobnostní charakteristiky a online recenze
Ondřej Uldrijan -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Skutečný problém falešných online recenzí
Patrik Bucher -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová