Kateřina Masopustová
Bachelor's thesis
Vliv slev na kupní rozhodování
Influence of Promotions on Purchasing Decisions
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vliv slev na kupní rozhodování. Cílem této práce je zjistit, zda mohou slevy ovlivnit průběh kupního rozhodování, potažmo identifikovat klíčové faktory a momenty, kde jim v rozhodovacím procesu přísluší největšího vlivu, a to pozitivního či negativního. Nebo jestli vůbec v nějakých momentech či fázích figurují. V teoretické části je představena oblast spotřebního …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the influence of promotions on purchasing decisions. The work aims to determine whether there is an impact on the course of the decision-making process. Also, the goal is to identify key factors and moments where its weight is the most profound, both in a positive and negative way. Or if they figure in any phases at all. The theoretical part presents the area of consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83114
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Radek Tahal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83114
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci
Eva Papežová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
David Krouský -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Yenlik Urazayeva