Analýza PR aktivit společnosti Aircraft Industries, a.s. – Kateřina SCHENKOVÁ
Kateřina SCHENKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza PR aktivit společnosti Aircraft Industries, a.s.
Analysis of PR Activities of the Enterprise: Aircraft Industries, a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou public relations v letecké společnosti Aircraft Industries, a.s. Teoretická část je věnována literárnímu průzkumu, ve kterém jsem se snažila vystihnout podstatu a význam public relations. V praktické části je provedena analýza vnitřních a vnějších public relations. Součástí práce je rovněž marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření v rámci vnitřních …moreAbstract:
This thesis deals with the theme of public relations in the Aircraft Industries, a.s., the company producing aircraft. The theoretical part is devoted to literary research, in which I tried to grasp the meaning and importance of public relations. In the practical part the analysis of internal and external public relations is elaborated. The work is also in the form of marketing research survey in terms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHENKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza PR aktivit společnosti Aircraft Industries, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/3qkkgx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHENKOVÁ, Kateřina. Analýza PR aktivit společnosti Aircraft Industries, a.s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková