Analýza PR aktivit společnosti Aircraft Industries, a.s. – Kateřina SCHENKOVÁ
Kateřina SCHENKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza PR aktivit společnosti Aircraft Industries, a.s.
Analysis of PR Activities of the Enterprise: Aircraft Industries, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou public relations v letecké společnosti Aircraft Industries, a.s. Teoretická část je věnována literárnímu průzkumu, ve kterém jsem se snažila vystihnout podstatu a význam public relations. V praktické části je provedena analýza vnitřních a vnějších public relations. Součástí práce je rovněž marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření v rámci vnitřních …víceAbstract:
This thesis deals with the theme of public relations in the Aircraft Industries, a.s., the company producing aircraft. The theoretical part is devoted to literary research, in which I tried to grasp the meaning and importance of public relations. In the practical part the analysis of internal and external public relations is elaborated. The work is also in the form of marketing research survey in terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHENKOVÁ, Kateřina. Analýza PR aktivit společnosti Aircraft Industries, a.s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková