Analýza schopnosti interpretovat text u dětí ve věku šesti let – Mgr. Jitka Vaněrková
Mgr. Jitka Vaněrková
Bakalářská práce
Analýza schopnosti interpretovat text u dětí ve věku šesti let
Analysis of Children's Ability to Interpret Text by the Age of Six
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza schopnosti interpretovat text předčítaný dospělou osobou u dětí v běžné mateřské škole, které dosáhly 6 let. První kapitola vymezuje pojmy z oblasti psychologie osobnosti a vývojové psychologie, popisuje osobnost dítěte ve věku šesti let. Druhá kapitola se věnuje předčtenářským dovednostem a možnostem rozvoje komunikačních kompetencí. Třetí kapitola je výzkumná, …víceAbstract:
Theme of this study is to analyze the ability of children up to six to interpret a text read by an adult in a kindergarten. The first chapter encloses the terms from the area of psychology of personality and developmental psychology, describes the personality of a child up to six. The second chapter concerns with pre-reader skills and possibilities of communication competences development. The third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k3ndj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Veronika Girglová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Alternativní mateřská škola jako zdroj inspirace v procesu edukace předškolních dětí
Eva KHAINOVÁ -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram
Veronika Slivková -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole v Pardubickém kraji
Hedvika Hyláková -
Dětská literatura jako prostředek rozvoje komunikačních schopností dítěte předškolního věku
Tereza Blumová -
Dětská literatura jako výchozí bod pro rozvoj slovní zásoby v mateřské škole Základní a mateřská škola Tadeáše Haenkeho, Chřibská.
Jana SEDLÁČKOVÁ -
DĚTSKÁ LITERATURA JAKO INSPIRACE K DRAMATICKÝM DÍLNÁM V LESNÍCH MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH
Dorota Novotná