Identifikace kompetencí manažerů dle osobnostní typologie – Petra Luzarová
Petra Luzarová
Bakalářská práce
Identifikace kompetencí manažerů dle osobnostní typologie
Identification of manager competencies according to personality typology
Anotace:
Cílem bakalářské práce je za pomoci typologie osobnosti GPOP identifikovat kompetence jednotlivých manažerů v organizaci. Dílčím cílem je rozvoj stávajících manažerů s ohledem na jejich možný potenciál a osobnostní typ. Teoretická část se věnuje zejména vysvětlení a definici hlavních pojmů souvisejících s tématem. V praktické části bude představena konkrétní advokátní kancelář, její struktura, stávající …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to identify the competencies of individual managers in the organization through the GPOP personality typology. The partial aim is to develop existing managers with respect to their potential and personality type. The theoretical part is focused on the explanation and definition of the main concepts related to the topic. The practical part will introduce a specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Vratislav Pokorný, MBA
- Oponent: Pavla Saligerová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie osobnosti ve službách
Michaela Křížková -
Psychologie osobnosti ve službách během doby koronavirové pandemie
Galina Lukina -
Psychologie osobnosti ve službách
Andriana Fizeshi -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Využití typologie osobnosti při výběru zaměstnanců v MSP
Karolína Stichová -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská