Návrh, realizace a vyhodnocení marketingové kampaně pro vybranou společnost s využitím UGC. – Tracy Azubuike
Tracy Azubuike
Diplomová práce
Návrh, realizace a vyhodnocení marketingové kampaně pro vybranou společnost s využitím UGC.
Design, implementation and evaluation of a marketing campaign for a selected company using UGC.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem, realizací avyhodnocením marketingových kampaní pro společnost Heliumking s využitím user-generated content (UGC). V marketingových kampaních se testuje efektivita tří formátů reklamy – UGC videa, UGC fotografie a statického banneru. Práce se také zaměřuje na vyhodnocení efektivity těchto kampaní spoužitím relevantních metrik (ROAS, počet konverzí, CPM, CPA, utracená …víceAbstract:
This thesis deals with the design, implementation, and evaluation of marketing campaigns for Heliumking company using user-generated content (UGC The company's marketing campaigns test the effectiveness of three advertising formats – UGC video, UGC photo and static banner. The work also focuses on evaluating the effectiveness of these campaigns using relevant metrics (ROAS, number of conversions, CPM …víceKlíčová slova
Facebook Instagram marketing marketingová kampaň Meta online marketing sociální sítě UGC
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Šedivý, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AZUBUIKE, Tracy. \textit{Návrh, realizace a vyhodnocení marketingové kampaně pro vybranou společnost s využitím UGC.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/3qsocn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Proposal of Online Marketing Campaign to Enroll Students to Ton Duc Thang University
Viet Linh Vu -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Economic comparison of online marketing campaigns: A case study in area of baby nutrition
Žaneta Šupová -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Online marketing a vánoční kampaň retailera
Jan Kodad
Název
Vložil
Vloženo
Práva