Adéla Skalická
Bachelor's thesis
Výuka gramatiky na druhém stupni ZŠ
Teaching Grammar in the Lower-Secondary Education
Abstract:
The thesis aims to determine whether teachers use a deductive or inductive approach to teach grammar in lower-secondary education and why. First, it describes communicative competence as achieving it is the main goal of English language teaching. Then it follows up with a description of grammar and focuses on the development of grammar teaching, which reflects the development of communicative competence …moreAbstract:
Cílem práce je zjistit, zda učitelé v rámci výuky gramatiky na druhém stupni spíše využívají deduktivní nebo induktivní způsob výuky a z jakého důvodu. V práci je nejdříve popsána komunikační kompetence, protože je to hlavní cíl výuky anglického jazyka. Následuje popis toho, co je to gramatika a dále se zaměřuje na vývoj jejího vyučování, který odráží vývoj komunikační kompetence. Deduktivní a induktivní …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Skalická, Adéla. Výuka gramatiky na druhém stupni ZŠ. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
English Language / English for Education
Theses on a related topic
-
Projektové vyučování v rámci rozvoje interkulturní komunikační kompetence ve výuce ruského jazyka jako cizího na středních školách
Ludmila Rakovská -
Příležitosti k ústní interakci a rozvoji komunikační kompetence při výuce angličtiny s interaktivní tabulí
Alena Dobrovolná -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Komunikační kompetence žáků v oboru Kosmetické služby
Petra Lužová -
Induktivní a deduktivní přístup při výuce gramatiky německého jazyka
Simona Tušicová -
Technika řízeného objevování (guided discovery) ve výuce gramatiky studentů na úrovni B1.
Lucie Houdová -
Metody ve výuce anglické gramatiky
Ivona JELÍNKOVÁ -
Využití techniky řízeného objevování pro prezentaci gramatiky na úrovni pokročilosti A2 – B1 podle SERRJ.
Veronika Klikarová