Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx – Peter ŽENČICA
Peter ŽENČICA
Bakalářská práce
Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx
Event marketing as tool for increasing public knowledge about Mexx.
Anotace:
V mojej bakalárskej práci som za zaoberal témou event marketing a jej využitím pre zvýšenie povedomia o značke Mexx. Prvá časť sa zaoberá event marketingom z teoretického hľadiska, jeho charakterovými vlastnosťami, významom a jeho typológiou. Druhá, analytická časť sa skladá z podrobnej socio- kultúrnej analýzy, ktorá pozostáva z dotazníkových šetrení a kvalitatívneho výskumu. Na základe výstupov z …víceAbstract:
In my bachelor thesis I dealt with a topic called Event marketing and its use in increasing public knowledge about Mexx. First part of the bachelor work deals with event marketing from theoretical view, its character trait, meaning and its typology. Second, analytical part consists of a detailed social- cultural analysis, which contains questionnaire research and qualitative research. I made an event …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11784
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽENČICA, Peter. Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina