Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx – Peter ŽENČICA
Peter ŽENČICA
Bachelor's thesis
Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx
Event marketing as tool for increasing public knowledge about Mexx.
Abstract:
V mojej bakalárskej práci som za zaoberal témou event marketing a jej využitím pre zvýšenie povedomia o značke Mexx. Prvá časť sa zaoberá event marketingom z teoretického hľadiska, jeho charakterovými vlastnosťami, významom a jeho typológiou. Druhá, analytická časť sa skladá z podrobnej socio- kultúrnej analýzy, ktorá pozostáva z dotazníkových šetrení a kvalitatívneho výskumu. Na základe výstupov z …moreAbstract:
In my bachelor thesis I dealt with a topic called Event marketing and its use in increasing public knowledge about Mexx. First part of the bachelor work deals with event marketing from theoretical view, its character trait, meaning and its typology. Second, analytical part consists of a detailed social- cultural analysis, which contains questionnaire research and qualitative research. I made an event …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009
Identifier:
11784
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽENČICA, Peter. \textit{Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/3qwhej/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽENČICA, Peter. Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina