Podnikatelský plán - ekologické a designové obaly kosmetických přípravků – Natalie Maliosová
Natalie Maliosová
Master's thesis
Podnikatelský plán - ekologické a designové obaly kosmetických přípravků
Business Plan for Ecological and Design Packaging for Cosmetics
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelské plánu na ekologické a designové obaly kosmetických přípravků. Z formálního hlediska je dělena na tři části. V teoretické části jsou nejdříve vymezeny jednotlivé pojmy spojené s podnikem a podnikáním, následně je blíže popsána struktura podnikatelského plánu. Vzhledem k předmětu podnikání je podstatná část teoretické části věnována společenské odpovědnosti …moreAbstract:
The aim of this master´s thesis is to demonstrate a business plan tailored for ecological and design packaging for cosmetics. The thesis consists of three sections. Theoretical part introduces the reader basic terminology of entrepreneurship and describes the structure of the business plan. Due to the ecological topic, few pages are dedicated to corporate social responsibility. Methodical part briefly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71510
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2017
- Supervisor: Jana Müllerová
- Reader: Michaela Juřenčáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71510
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná