Employer Branding vybranej spoločnosti – Martina Lišková
Martina Lišková
Bakalářská práce
Employer Branding vybranej spoločnosti
Employer branding vybrané společnosti
Anotace:
Tahle bakalářská práce se zabývá Employer Brandingem ve vybrané společnosti s cílem udržet a přilákat nejkvalifikovanější talenty na trhu práce. Employer Branding se v posledních letech stává klíčovou součástí této společnosti, přičemž slouží jako nástroj k vytváření pozitivního obrazu zaměstnavatele a jedinečné identity v externím a interním prostředí. V rámci tyhle práce je analyzován aktuální stav …víceAbstract:
This bachelor thesis main topic is Employer Branding in a selected company with the aim of retaining and attracting the most qualified talents on the job market. Employer Branding has become a key component for this company in recent years, helping it as a tool to create a positive employer image and a unique identity in both external and internal environments. Within this thesis, the current state …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá Employer Brandingom vo vybranej spoločnosti s cieľom udržať a prilákať najkvalifikovanejšie talenty na trhu práce. Employer Branding sa v posledných rokoch stáva kľúčovou súčasťou tejto spoločnosti, pričom slúži ako nástroj k vytváraniu pozitívneho obrazu zamestnávateľa a jedinečnej identity v externom a internom prostredí. V rámci tejto práce je analyzovaný aktuálny …víceKlíčová slova
Analýza Employer Branding EVP Komunikační kanály Zaměstnanci Zlepšení Asociace Kultura Doporučení Proces Strategie Současný stav
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93716
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Tomáš Chromík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93716
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
The current status of reading paper books vs. electronic books
Kristýna Mrázová -
The current state of research of the negative effects of psychotherapy in the Czech Republic
Ľuboš Chvála -
Chinese Real Estate Market - Current Status, Trends and Prospects
Petr Slavík -
Biofuels in Russian Federation, Ukraine and Belarus: current status and future prospects
Elena Stankus -
Improvements of Memory Management in KLEE
Jakub Novák -
Analýza marketingové strategie vybrané firmy
Matúš Belanec -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková