Petr Polách

Bakalářská práce

Brand management

Brand Management
Anotace:
V první části bakalářské práce na téma "Brand management" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a stanoveny základní pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část této bakalářské práce se zabývá budováním a řízením značky ve společnosti ALFUN a.s. V poslední části jsou podrobně popsány a vysvětleny základní metody ocenění značky jako nehmotného aktiva.
Abstract:
In the first part of my bachelor's thesis on the theme "Brand management" are explained the theoretical aspects of brand management and this part also determines the basic concepts in this issue. The practical part of this bachelor's thesis deals with brand building and also with brand management in the company ALFUN Inc. In the last section are described in detail and explained the basic methods of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Monika Harantová
  • Oponent: Marie Hesková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36283