Marketingová strategie vybrané společnosti – Bc. Alena Csölleiová, DiS.
Bc. Alena Csölleiová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti LUSH, známou pro svůj etický přístup a důraz na udržitelnost, s cílem zhodnotit její stav a identifikovat klíčové hodnoty, přístupy a nástroje. Práce kombinuje teoretické poznatky z literatury s praktickými analýzami, jako jsou SWOT a PESTEL, dále zahrnuje dotazníkové šetření mezi, které bylo provedeno mezi možnými či stávajícími …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the marketing strategy of LUSH, a company known for its ethical approach and emphasis on sustainability, in order to assess its status and identify key values, approaches and tools. The thesis combines theoretical insights from the literature with practical analyses such as SWOT and PESTEL, and includes a questionnaire survey conducted amongst potential or existing LUSH …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/yz7fz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CSÖLLEIOVÁ, Alena. \textit{Marketingová strategie vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/3ric3r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha