Bc. Alena Csölleiová, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybrané společnosti

Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti LUSH, známou pro svůj etický přístup a důraz na udržitelnost, s cílem zhodnotit její stav a identifikovat klíčové hodnoty, přístupy a nástroje. Práce kombinuje teoretické poznatky z literatury s praktickými analýzami, jako jsou SWOT a PESTEL, dále zahrnuje dotazníkové šetření mezi, které bylo provedeno mezi možnými či stávajícími …more
Abstract:
This bachelor thesis analyses the marketing strategy of LUSH, a company known for its ethical approach and emphasis on sustainability, in order to assess its status and identify key values, approaches and tools. The thesis combines theoretical insights from the literature with practical analyses such as SWOT and PESTEL, and includes a questionnaire survey conducted amongst potential or existing LUSH …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2024
  • Supervisor: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing