Bc. Alena Csölleiová, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybrané společnosti

Marketing strategy of the selected company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti LUSH, známou pro svůj etický přístup a důraz na udržitelnost, s cílem zhodnotit její stav a identifikovat klíčové hodnoty, přístupy a nástroje. Práce kombinuje teoretické poznatky z literatury s praktickými analýzami, jako jsou SWOT a PESTEL, dále zahrnuje dotazníkové šetření mezi, které bylo provedeno mezi možnými či stávajícími …viac
Abstract:
This bachelor thesis analyses the marketing strategy of LUSH, a company known for its ethical approach and emphasis on sustainability, in order to assess its status and identify key values, approaches and tools. The thesis combines theoretical insights from the literature with practical analyses such as SWOT and PESTEL, and includes a questionnaire survey conducted amongst potential or existing LUSH …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/yz7fz/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
  • Vedúci: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing