Mária Bašistová

Diplomová práce

Zhodnotenie marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 a následné doporučenia

Zhodnotenie marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 a následné doporučenia
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo kritické zhodnocení současné marketingové komunikace značky Heineken 0.0 na českém trhu, zhodnocení jejího vlivu na spotřebitele a také určit chuťové preference českých spotřebitelů, v kategorii balených neochucených nealkoholických piv. Po vyhodnocení získaných dat byla vypracována doporučení pro společnost Heineken Česká republika pro budoucí komunikaci značky Heineken …více
Abstract:
This thesis aimed to critically evaluate the current marketing communication of the Heineken 0.0 brand on the Czech market, to evaluate its impact on consumers, and also to determine the taste preferences of Czech consumers in the category of packaged unflavored non-alcoholic beers. After evaluating the obtained data, recommendations were drawn up for the Heineken Czech Republic for future communication …více
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce bolo kritické zhodnotenie súčasnej marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 na českom trhu, zhodnotenie jej vplyv na spotrebiteľov a taktiež určiť chuťové preferencie českých spotrebiteľov, v kategórii balených neochutených nealkoholických pív. Po vyhodnotení získaných dát boli vypracované doporučenia pre spoločnosť Heineken Česká republika pre budúcu komunikáciu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Karel Honegr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90973

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod