Zhodnotenie marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 a následné doporučenia – Mária Bašistová
Mária Bašistová
Master's thesis
Zhodnotenie marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 a následné doporučenia
Zhodnotenie marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 a následné doporučenia
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo kritické zhodnocení současné marketingové komunikace značky Heineken 0.0 na českém trhu, zhodnocení jejího vlivu na spotřebitele a také určit chuťové preference českých spotřebitelů, v kategorii balených neochucených nealkoholických piv. Po vyhodnocení získaných dat byla vypracována doporučení pro společnost Heineken Česká republika pro budoucí komunikaci značky Heineken …viacAbstract:
This thesis aimed to critically evaluate the current marketing communication of the Heineken 0.0 brand on the Czech market, to evaluate its impact on consumers, and also to determine the taste preferences of Czech consumers in the category of packaged unflavored non-alcoholic beers. After evaluating the obtained data, recommendations were drawn up for the Heineken Czech Republic for future communication …viacAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce bolo kritické zhodnotenie súčasnej marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 na českom trhu, zhodnotenie jej vplyv na spotrebiteľov a taktiež určiť chuťové preferencie českých spotrebiteľov, v kategórii balených neochutených nealkoholických pív. Po vyhodnotení získaných dát boli vypracované doporučenia pre spoločnosť Heineken Česká republika pre budúcu komunikáciu …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90973
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Karel Honegr
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90973
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská