Ing. Petr Malešák
Bachelor's thesis
Výběr zaměstnanců v konkrétním podniku
The process of employee selection in a particular company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá oblastí výběru zaměstnanců v podniku. Teoretická část práce je věnována rozboru pojmů problémové oblasti, jako je personální plánování, oslovování a výběr zaměstnanců. Cílem praktické části je analyzovat výběrové metody ve zkoumané společnosti a navrhnout změny. Praktická část obsahuje analýzu současných výběrových metod v podniku, následně pak doporučení pro podnik a návrh …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with employee selection in a particular company. The theoretical part is devoted to analysis of key terms such as human resource planning, outreach and selection of employees. The goal of application part is to analyze the selection methods in the surveyed company and suggest changes. The application part contains an analysis of current recruitment methods in the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d2s1f/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Bc. Ing. Eva Lysoňková
- Reader: Ing. Bc. Michal Ďuriník
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Návrh metodiky zavádění resource managementu v IT organizaci
Jakub Vostrčil -
Získávání zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Tereza Dulová -
Výběr a získávání zaměstnanců v personální agentuře XY
Michaela Pitínová -
Posouzení získávání a výběru zaměstnanců personální agenturou
Vilma Špinarová -
Získávání zaměstnanců a proces výběru zaměstnanců personální agenturou DEKRA
Martina Kvapilova -
Personální marketing vybrané společnosti a jeho dopad na získávání zaměstnanců
Lucie Kroulíková -
Personální marketing v automotive při získávání zaměstnanců
Miloš Svoboda -
Výběr a získávání nových zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Jakub Jandora