Analýza nástrojů podpory prodeje v konkrétním podniku – Ing. Michal Lazor
Ing. Michal Lazor
Diplomová práce
Analýza nástrojů podpory prodeje v konkrétním podniku
Analysis of sales promotion
Anotace:
Práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie, konkrétne podpory predaja. Práca je členená na teoretickú a na praktickú časť. Autor teoretické poznatky aplikuje na konkrétne nástroje podpory predaja podniku pôsobiaceho na B2B trhu. Metóda stanovovania cieľov SMART je aplikovaná na ciele podpory predaja podniku a závery sú diskutované. Autor následne navrhuje vhodné nástroje, ktoré by pomohli …víceAbstract:
The thesis is aimed at the marketing communication, more concretely on sales promotion. The thesis consists of theoretical and practical parts. Theoretical bakcground is applied on techniques of sales promotion in a company operating on B2B market. Method of goals setting (SMART) is applied on goals of sales promotion of this company and results are discussed. Consequently on the basis on SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bekrq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Anastasiya Krasovskaya -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Hamza Abaci -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Michal Hlubuček -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling