Ing. Michal Lazor

Diplomová práce

Analýza nástrojů podpory prodeje v konkrétním podniku

Analysis of sales promotion
Anotace:
Práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie, konkrétne podpory predaja. Práca je členená na teoretickú a na praktickú časť. Autor teoretické poznatky aplikuje na konkrétne nástroje podpory predaja podniku pôsobiaceho na B2B trhu. Metóda stanovovania cieľov SMART je aplikovaná na ciele podpory predaja podniku a závery sú diskutované. Autor následne navrhuje vhodné nástroje, ktoré by pomohli …více
Abstract:
The thesis is aimed at the marketing communication, more concretely on sales promotion. The thesis consists of theoretical and practical parts. Theoretical bakcground is applied on techniques of sales promotion in a company operating on B2B market. Method of goals setting (SMART) is applied on goals of sales promotion of this company and results are discussed. Consequently on the basis on SWOT analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta