Tvorba a využití Montessori pomůcek pro děti s poruchou autistického spektra v předškolním věku – Alexandra VEČEŘOVÁ
Alexandra VEČEŘOVÁ
Diplomová práce
Tvorba a využití Montessori pomůcek pro děti s poruchou autistického spektra v předškolním věku
Production and adjustment of materials inspired by Montessori pedagogy for children with autistic spectrum disorder
Anotace:
Úvod: Problematika poruchy autistického spektra nejen u dětí předškolního věku je v dnešní době stále do značné míry neprobádaná. Z tohoto důvodu vznikají nové metody intervence, které mají těmto dětem pomoci při vzdělávání. Montessori pedagogika a Montessori terapie může nabídnout nový pohled na intervenci, kterou lze využít jako hlavní součást vzdělávacího procesu, ale také je možné Montessori pedagogiku …víceAbstract:
Introduction: Problematics of autism spectrum disorder not only in preschool children still remains to be an unexplored issue. Because of this reason, new methods of intervention therapies are formed to help these children with education.Montessori pedagogy and Montessori therapy can offer a new perspective on intervention therapy, which could be used as a main part of education process, but i tis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČEŘOVÁ, Alexandra. \textit{Tvorba a využití Montessori pomůcek pro děti s poruchou autistického spektra v předškolním věku}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/3rywcs/.
Jak správně citovat práci
VEČEŘOVÁ, Alexandra. Tvorba a využití Montessori pomůcek pro děti s poruchou autistického spektra v předškolním věku. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Kritické srovnání přístupů používaných při práci s dětmi s poruchou autistického spektra
Andrea Kochová -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách
Jitka Svobodová -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Postoj sociálních pracovníků a muzikoterapeutů k muzikoterapii s dětmi s poruchou autistického spektra
Nina Matoušková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva