Jan Tyle

Bakalářská práce

Aplikace objektového přístupu v programování MMORPG serveru, vývoj herního prostředí

Object-oriented programming in MMORPG server development, in-game environment creation
Anotace:
Cíle práce: Cílem mé práce je přinést lepší porozumění tématu MMORPG her do povědomí čtenářů, blíže seznámit zájemce o téma SphereServer se způsobem práce na jeho rozvoji. Nezasvěcený čtenář se zde dozví jaké aspekty tato práce přináší a jak může její výsledek vypadat v praxi. Čtenáři zasvěcenému může tato práce posloužit k prohloubení znalostí a k nalezení souvislostí, kterých si dříve nevšiml. Způsob …více
Abstract:
Main objective: The basic purpose of this work is to provide a reader with better understanding of MMORPG games and to introduce SphereServer and the methods of widening its functionality to anoyone who is interested in it. In this work, there are mentioned various aspects of the work with the SphereServer. Reader, who is unfamiliar with the issue, could learn there about the possible outcome of such …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
  • Vedoucí: Jarmila Pavlíčková
  • Oponent: Jan Bárta

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13829

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika