Marketingová a dramaturgická analýza festivalů New New a Stimul – Bc. Pavel Uretšlégr
Bc. Pavel Uretšlégr
Diplomová práce
Marketingová a dramaturgická analýza festivalů New New a Stimul
Marketing and dramaturgic analysis of festivals New New and Stimul
Anotace:
Tato diplomová práce se podrobněji zabývá dvěma hudebními festivaly (New New, Stimul festival) neziskového charakteru, které se zaměřují na menšinové hudební žánry (freejazz, industriální hudba, improvizovaná hudba, experimentální elektronická hudba atd.). Spojující rovinou jednotlivých festivalů není pouze snaha o propagaci menšinových hudebních žánrů, ale také dramaturgie upřednostňující autentickou …víceAbstract:
This dissertation examines in detail two non-profit music festivals (New New, Stimul festival) which focus on minority music genres (free jazz, industrial music, improvised music, experimental electronic music, etc.). The common denominator of both festivals is not only that they strive to promote minority music genres, but also their selection of performers giving preference to an authentic artistic …víceKlíčová slova
New New Stimul hudební festival improvizovaná hudba freejazz elektronická hudba rocková hudba industriální hudba progresivní metal progresivní taneční hudba marketingová analýza dramaturgická analýza music festival extempore music frejazz elektronic music rock music industrial music progressive metal progressive dance music marketing analysis dramaturgic analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n5in9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Aleš Opekar, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Filmy Bohdana Slámy a jejich dramaturgické souvislosti
Zdeněk Vévoda -
Dramaturgické postupy ve filmech Cornelia Porumboia
Damián Vondrášek -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Současná industriální hudba a její historické kořeny
Anna Kvášová -
Progresivní metal a jeho specifika, analýza rockové opery Metropolis Pt. 2: Scenes From A Memory a dopad žánru na soudobou společnost
Vojtěch KOSTKA -
Progresivní metal a jeho specifika, analýza rockové opery Metropolis Pt. 2: Scenes From A Memory a dopad žánru na soudobou společnost
Vojtěch KOSTKA