Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů – Bc. Vít Holubovský
Bc. Vít Holubovský
Bachelor's thesis
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
Personalized advertising in digital media: Analyzing the tools employed by the media to track user behaviour
Abstract:
Práce Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů se zabývá vyspělými technikami reklamní inzerce v prostředí nových médií. Analyzuje techniky, pomocí nichž weby sbírají data o svých návštěvnících, za účelem zefektivnění reklamních kampaní, a tyto následně uvádí do souvislostí s technikami masových médii 20. století. Práce si klade otázky …moreAbstract:
The thesis Personalized advertising in digital media: Analyzing the tools employed by the media to track user behaviour looks into advanced advertising techniques in the milieu of new media. The thesis analyzes techniques employed by websites to collect user data in order to increase the efficiency of advertising campaigns. Those techniques are then put in contrast with advertising techniques employed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kynf8/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Reader: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLUBOVSKÝ, Vít. \textit{Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2014. Available from: https://theses.cz/id/3sd9er/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Odvrácená strana digitálních médií: programovatelnost jako zásadní vlasnost
Martin Horák -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Interaktivita v současných online textových hrách na hrdiny
Dominika Dufková -
Interaktivita v online komiksech z pohledu vlastností nových médií podle Martina Listera
Jana Valečková -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek -
Role SEO v rámci internetového marketingu
Tereza Mádlová