Důvěryhodnost a distribuce informací v kontextu ekonomicko-technologické transformace – Petr Peřinka
Petr Peřinka
Master's thesis
Důvěryhodnost a distribuce informací v kontextu ekonomicko-technologické transformace
Credibility and distribution of information in the context of economic and technological transformation
Abstract:
Nedávná ekonomická krize tvrdě zasáhla většinu oborů lidské činnosti a ani mediální sektor nebyl výjimkou. Na rozdíl od tradičních průmyslových, či zemědělských sektorů však mediální společnosti již před začátkem krize musely čelit transformačním výzvám technologického a kulturního charakteru, jejichž nutnost řešení ekonomický propad ještě více umocnil. Nástup internetu, potažmo sociálních médií, redefinoval …moreAbstract:
The recent economic crisis has hit most sectors of human activities. The media sector was no exception. Before the crisis began, media companies had to face challenges of technological and cultural transformation, the impact was even more accelerated by global economic downturn. The boom of the Internet and, by extension, social media, redefine consumer behavior in relation to information whose quantity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39497
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2014
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39497
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Kredibilita online informací z perpektivy žen trpících poruchami příjmu potravy
Hana Drtilová -
Kredibilita alternatívnych internetových médií
Andrea Vojdanová -
Kredibilita informace v mediální komunikaci
Vladimíra Žáčková -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková