Důvěryhodnost a distribuce informací v kontextu ekonomicko-technologické transformace – Petr Peřinka
Petr Peřinka
Master's thesis
Důvěryhodnost a distribuce informací v kontextu ekonomicko-technologické transformace
Credibility and distribution of information in the context of economic and technological transformation
Anotácia:
Nedávná ekonomická krize tvrdě zasáhla většinu oborů lidské činnosti a ani mediální sektor nebyl výjimkou. Na rozdíl od tradičních průmyslových, či zemědělských sektorů však mediální společnosti již před začátkem krize musely čelit transformačním výzvám technologického a kulturního charakteru, jejichž nutnost řešení ekonomický propad ještě více umocnil. Nástup internetu, potažmo sociálních médií, redefinoval …viacAbstract:
The recent economic crisis has hit most sectors of human activities. The media sector was no exception. Before the crisis began, media companies had to face challenges of technological and cultural transformation, the impact was even more accelerated by global economic downturn. The boom of the Internet and, by extension, social media, redefine consumer behavior in relation to information whose quantity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39497
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39497
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Kredibilita online informací z perpektivy žen trpících poruchami příjmu potravy
Hana Drtilová -
Kredibilita alternatívnych internetových médií
Andrea Vojdanová -
Kredibilita informace v mediální komunikaci
Vladimíra Žáčková -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková