Bc. Anežka Daňková
Bachelor's thesis
Vliv medií na mládež
Influence of media on adolescents
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tím nakolik je mládež ovlivněna médii a reklamou a jaký vliv na jejich nákupní rozhodnutí máji doporučení a recenze ostatních. V teoretické části jsou představeny formy reklamy na internetu a v televizním vysílání. Analytická část pracuje s online dotazníkem a je v ní porovnáváno množství reklamy na internetových stránkách a v televizním vysílání.Abstract:
This bachelor's thesis looks at how young people are influenced by media and advertising and the influence that recommendations and reviews of others have on their purchasing decisions. In the theoretical part, are presented on the internet and in television broadcasts. The analysis section works with an online questionnaire and compares the amount of advertising on websites and on television.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/ddywq/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy
Bára Dvorská -
Influence of social media marketing on modern youth in Russia
Marina Toniaeva