Markéta Brablíková
Bachelor's thesis
Průzkum návštěvníka divadla Reduta
Abstract:
Bakalářská práce „Průzkum návštěvníka divadla Reduta“ pojednává o divadle Reduta z pohledu jeho marketingových prostředků, kterými cílí na svého diváka. Popsán je marketingový mix a marketing management divadla, a to i v kontextu Národního divadla Brno. Informace vychází z rozhovoru s marketéry divadla, který je také součástí práce. Následující výzkum realizovaný pomocí dotazníkového šetření se zaměřuje …moreAbstract:
Bachelor’s thesis „Survey of visitors to the Reduta Theater” discusses the Reduta theatre from the point of view of its marketing means, which it uses to target its audience. The marketing mix and marketing management of the theatre are also described in the context of the National Theatre Brno. The information is based on an interview with theatre marketers, which is also part of the thesis. The research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2023
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/jqusu/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Reader: MgA. Lucie Abou
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/jqusu/
Janáček Academy of Performing Arts
Theatre FacultyBachelor programme / field:
Theatre Management and Stage Technology / Theatre Management
Theses on a related topic
-
Sprievodný program ako preview festivalu Divadelní svět Brno 2017
Ivan Kubál -
Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
Adéla Štorková -
Marketingová komunikace Národního divadla Brno
Johana Daňková -
Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno
Petra Kovářová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Prieskum publika festivalu Divadelní svět Brno 2016
Ivan Kubál -
Implementace CSR v příspěvkové organizaci Národní divadlo
Simona Hertlová -
Národní divadlo jako symbol národní identity: kvalitativní výzkum motivací spotřebitelů
Petra Kalhotková