Průzkum návštěvníka divadla Reduta – Markéta Brablíková
Markéta Brablíková
Bakalářská práce
Průzkum návštěvníka divadla Reduta
Anotace:
Bakalářská práce „Průzkum návštěvníka divadla Reduta“ pojednává o divadle Reduta z pohledu jeho marketingových prostředků, kterými cílí na svého diváka. Popsán je marketingový mix a marketing management divadla, a to i v kontextu Národního divadla Brno. Informace vychází z rozhovoru s marketéry divadla, který je také součástí práce. Následující výzkum realizovaný pomocí dotazníkového šetření se zaměřuje …víceAbstract:
Bachelor’s thesis „Survey of visitors to the Reduta Theater” discusses the Reduta theatre from the point of view of its marketing means, which it uses to target its audience. The marketing mix and marketing management of the theatre are also described in the context of the National Theatre Brno. The information is based on an interview with theatre marketers, which is also part of the thesis. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/jqusu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Lucie Abou
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/jqusu/
Janáčkova akademie múzických umění
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Divadelní produkce a jevištní technologie / Divadelní produkce
Práce na příbuzné téma
-
Sprievodný program ako preview festivalu Divadelní svět Brno 2017
Ivan Kubál -
Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
Adéla Štorková -
Marketingová komunikace Národního divadla Brno
Johana Daňková -
Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno
Petra Kovářová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Prieskum publika festivalu Divadelní svět Brno 2016
Ivan Kubál -
Implementace CSR v příspěvkové organizaci Národní divadlo
Simona Hertlová -
Národní divadlo jako symbol národní identity: kvalitativní výzkum motivací spotřebitelů
Petra Kalhotková