Marketingový mix služeb ve vybrané organizaci – Martin ŠTĚPANOVIČ
Martin ŠTĚPANOVIČ
Bachelor's thesis
Marketingový mix služeb ve vybrané organizaci
Marketing Services Mix in selected organization
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem v oblasti služeb. V teoretické části jsou popsány vlastnosti služeb s klasifikací a jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Praktická část práce je zaměřena na využití marketingového mixu služeb organizací Městská kina Uherské Hradiště. Pomocí provedení dotazníkového šetření, rozhovoru, analýzy dostupných informací a SWOT analýzy je marketingový mix …moreAbstract:
The bachelor thesis is concerned with the marketing mix in the sphere of services. The theoretical part describes the characteristics of services with the classification and the indi-vidual elements of the marketing mix of services. The practical part is focused od the use of marketing mix of services by the organization Městská kina Uherské Hradiště. The mar-keting mix of services is evaluated with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2012
Accessible from:: 10. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPANOVIČ, Martin. \textit{Marketingový mix služeb ve vybrané organizaci}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2012. Available from: https://theses.cz/id/3t0x6x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTĚPANOVIČ, Martin. Marketingový mix služeb ve vybrané organizaci. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík