Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se zdravotním postižením – Bc. Jaroslava CIAHOTNÁ
Bc. Jaroslava CIAHOTNÁ
Bakalářská práce
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se zdravotním postižením
The usage of alternative and augmentative communication by disabled children.
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se zdravotním postižením. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. První kapitola popisuje druhy zdravotního postižení, druhá kapitola definuje pojmy jako komunikace, řeč a jazyk, verbální a neverbální komunikace, problémy v komunikaci u zdravotně postižených. V poslední kapitole teoretické části jsou vymezeny …víceAbstract:
This thesis discusses the use of augmentative and alternative communication for children with disabilities. The theoretical part consists of three chapters . The first chapter describes the types of disability , the second chapter defines terms such as communication , speech and language , verbal and nonverbal communication , difficulties in communicating with disabilities . In the last chapter of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CIAHOTNÁ, Jaroslava. Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se zdravotním postižením. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Plšková -
Užití systému augmentativní komunikace u žáka s poruchou autistického spektra
Dana Vrbová