Online reputační management v hotelovém odvětví – Kateřina Hroudová
Kateřina Hroudová
Diplomová práce
Online reputační management v hotelovém odvětví
Online Reputation Management in the Hotel Industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou online recenzí se zvláštním zaměřením na hotelové odvětví. Jelikož význam online recenzí výrazně stoupá a jedná se již o běžnou součást spotřebního rozhodování, byla zjištěna nutnost zavedení systémů řízení online reputace hotelů. Tyto takzvané systémy ORM analyzují všechny přijaté recenze s cílem získat co nejvíce podnětů a připomínek od hostů. Jedním z …víceAbstract:
This master’s thesis deals with the topic of online reviews with a special focus on the hotel industry. Since the significance of online reviews is growing steadily and reading the reviews has become a standard procedure of consumer decision-making, it was necessary to introduce systems of online reputation management. These so-called ORM systems analyse all the reviews received for each accommodation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75317
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2019
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75317
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karolína Králová -
The analysis of (im)politeness in online hotel reviews
Nikola BARCUCHOVÁ -
Online reputační management hotelu Galatea****
Aneta Tomšíková -
The impact of online reviews on businesses.
Jeetajay Shah -
Analýza online reputačného managementu vo vybranom hoteli
Zuzana Michalková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Informační potřeby vybraných skupin externích stakeholderů pro posouzení reputace chemického podniku
Martin Gorčík