Didaktická interpretace Antigony v kontextu nových maturit – Bc. Lenka SLAVÍKOVÁ
Bc. Lenka SLAVÍKOVÁ
Diplomová práce
Didaktická interpretace Antigony v kontextu nových maturit
Didactic Interpretation of Antigona by Sofocles for the New School-Leaving Examination
Anotace:
Tématem diplomové práce je didaktická interpretace Sofoklovy Antigony v souvislosti s novou podobou maturitních zkoušek, která klade zvýšené nároky na žáky, co se týče práce s textem. Cílem diplomové práce je ukázat, jak lze za pomoci didaktické interpretace efektivně s textem pracovat tak, aby si žáci z hodiny odnesli co nejvíce a byli motivováni k přečtení celého dramatického díla. Důraz je přitom …víceAbstract:
The thesis deals with didactic interpretation of Antigone by Sofocles, with respect to its usage as a part of the newly established conception of secondary school leaving examination. Attention is paid to the crucial role attributed to reading comprehension and text interpretation within the new conception of the examination. The thesis aims to provide didactic interpretation-based methods used to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Tenorová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLAVÍKOVÁ, Lenka. Didaktická interpretace Antigony v kontextu nových maturit. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Komunikativní pojetí výuky češtiny a možnosti rozvoje mluvních dovedností žáků
Markéta SAFORKOVÁ MYŠKOVÁ -
Didaktické využití strukturalistické interpretace textu v povídkové tvorbě K. V. Raise
Anna Kovalská -
Didaktická interpretace vybraných děl Marky Míkové
Sára GORYCZKOVÁ -
Didaktická interpretace děl Petra Stančíka pro děti a mládež.
Tereza CHMELINOVÁ -
Didaktická interpretace díla Vojtěcha Matochy
Michaela JANEBOVÁ -
Generace tzv. "buřičů" - didaktická interpretace
Jan Křeček -
Interpretace a didaktické využití vybraných děl Ruty Sepetys
Michaela MATYÁŠOVÁ -
Motiv traumatu v dílech vybraných autorek současné české psychologické prózy: interpretace a didaktické využití v hodinách českého jazyka a literatury na střední škole
Markéta MACHÁŇOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva