Komunikace vybrané společnosti - Dospra, spol. s r. o. – Bc. Ludmila Klicmanová, DiS.
Bc. Ludmila Klicmanová, DiS.
Bakalářská práce
Komunikace vybrané společnosti - Dospra, spol. s r. o.
Communication of the selected company - Dospra, spol. s r. o.
Anotace:
Cíl práce: Cílem práce je zanalyzování komunikace firmy a navrhnout zlepšení komunikace a řešení případných zjištěných problémů. Výzkumné metody: Byla zvolena kvantitativní výzkumná metoda pomocí strukturovaného dotazníku. Výsledky výzkumu: Jedním z výsledků je, že klienti si uvědomují a sledují neverbální komunikaci v jednání se společností. A potvrzení, že klienti společnosti jsou z větší části spokojeni …víceAbstract:
Main objectiv: The aim of the work is to analyse the company's communication and to propose improvements in communication and solutions to the problems identified. Research methods: The quantitative questionnaire method is chosen in the graduate thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w7yfo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová