Marketingová strategie podnikání zvoleného subjektu – Gabriel Obrtel
Gabriel Obrtel
Master's thesis
Marketingová strategie podnikání zvoleného subjektu
Marketing strategy of the company
Abstract:
Diplomová práce nesoucí název "Marketingová strategie podnikání zvoleného subjektu" je zaměřena na zhodnocení aktuálního stavu marketingové strategie společnosti ACO Stavební prvky, s. r. o. a následného návrhu na její zlepšení. Teoretická část vymezuje základní pojmy a teoretické poznatky v oblasti marketingu, strategického marketingu, marketingového mixu a situační analýzy. Obsahem analytické části …moreAbstract:
This master thesis named "Marketing strategy of the company" is focused on the evaluation of actual condition of ACO Stavební prvky, s. r. o. marketing strategy and subsequent proposal for its improvement. The theoretical part of the thesis defines basic concepts and theoretical findings in the field of marketing, strategic marketing, marketing mix and situational analysis. The analytical part contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Kala, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBRTEL, Gabriel. \textit{Marketingová strategie podnikání zvoleného subjektu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/3ts6yr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie střední školy
Jana Vacková -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Marketingová strategie kavárny Legenda Café bar Est. 2014
Michal Muláček -
Marketingová strategie hokejového klubu BK Havlíčkův Brod
Jan Suchý -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights