Marketingová strategie podnikání zvoleného subjektu – Gabriel Obrtel
Gabriel Obrtel
Master's thesis
Marketingová strategie podnikání zvoleného subjektu
Marketing strategy of the company
Anotácia:
Diplomová práce nesoucí název "Marketingová strategie podnikání zvoleného subjektu" je zaměřena na zhodnocení aktuálního stavu marketingové strategie společnosti ACO Stavební prvky, s. r. o. a následného návrhu na její zlepšení. Teoretická část vymezuje základní pojmy a teoretické poznatky v oblasti marketingu, strategického marketingu, marketingového mixu a situační analýzy. Obsahem analytické části …viacAbstract:
This master thesis named "Marketing strategy of the company" is focused on the evaluation of actual condition of ACO Stavební prvky, s. r. o. marketing strategy and subsequent proposal for its improvement. The theoretical part of the thesis defines basic concepts and theoretical findings in the field of marketing, strategic marketing, marketing mix and situational analysis. The analytical part contains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Václav Kala, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie střední školy
Jana Vacková -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Marketingová strategie kavárny Legenda Café bar Est. 2014
Michal Muláček -
Marketingová strategie hokejového klubu BK Havlíčkův Brod
Jan Suchý -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová
Názov
Vložil
Vložené
Práva