Tomáš Král
Master's thesis
Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů
Segmentation of antiperspirants and deodorants
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů je nalezení diferencí v tržních projevech spotřebitelů, na základě odhalených diferencí odkrýt a charakterizovat segmenty spotřebitelů a pro nejatraktivnější z nich navrhnout základní směry marketingové orientace. Teoretická část pojednává obecně o segmentaci trhu, dále je zaměřena na samotný proces segmentace a detailně popisuje …moreAbstract:
The goal of Master's Thesis on topic Segmentation of antiperspirants and deodorants is to discover differences in consumer's behaviour, determinate and describe segments of consumers based on these differences and propose marketing strategy for the most attractive segments. Theoretical part describes market segmentation in general, process of segmentation and segmentation criteria. Analytic part characterizes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24702
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2010
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Vladimír Nývlt
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24702
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace klientů obchodní banky
Nikola Filipová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Veronika Sekyrová -
Segmentace trhu deodorantů a antiperspirantů v České republice
Michala Wisurová