Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů – Tomáš Král
Tomáš Král
Diplomová práce
Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů
Segmentation of antiperspirants and deodorants
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů je nalezení diferencí v tržních projevech spotřebitelů, na základě odhalených diferencí odkrýt a charakterizovat segmenty spotřebitelů a pro nejatraktivnější z nich navrhnout základní směry marketingové orientace. Teoretická část pojednává obecně o segmentaci trhu, dále je zaměřena na samotný proces segmentace a detailně popisuje …víceAbstract:
The goal of Master's Thesis on topic Segmentation of antiperspirants and deodorants is to discover differences in consumer's behaviour, determinate and describe segments of consumers based on these differences and propose marketing strategy for the most attractive segments. Theoretical part describes market segmentation in general, process of segmentation and segmentation criteria. Analytic part characterizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Vladimír Nývlt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24702
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace klientů obchodní banky
Nikola Filipová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Veronika Sekyrová -
Segmentace trhu deodorantů a antiperspirantů v České republice
Michala Wisurová