Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů – Bc. Pavlína Bejčková
Bc. Pavlína Bejčková
Diplomová práce
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Online sales support by chatbots
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice chatbot technologie a její adopce v podniku. Cílem je vyhodnotit vliv nasazení chatbotů pro podporu prodeje a zákaznické služby. Především zjistit, jaký dopad může mít na spotřebitele a jeho nákupní rozhodování při online nákupech. Výsledky jsou založené na sekundárních a primárních datech. Primární výzkum byl proveden prostřednictvím dotazníkového šetření a hloubkových …víceAbstract:
The thesis is focused on the issue of chatbot technology and its adaptation in the company. The aim is to evaluate the impact of deployment of chatbots for sales support and customers services. Above all, to find out what impact it can have on customers and their shopping decision during shopping online. The results are based on secondary and primary data. The primary research was accomplished through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Customer Experience
Matej Sršeň -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová